Tillbaks?✿

Heej!
 
Nu så har jag suttit och underat ganska länge på det här och jag har bestämt mig för att fortsätta!
 
Men nu blir det lite ändringar,eftersom att jag har fått mer läxor och sånt så har jag gjort ett schema!↓
 
Måndagar:-
Tisdagar:Insperations bilder,Min dag och Dagens låt❤
Onsdagar:Dagens låt❤
Torsdagar:Min dag och Dagens artist❤
Fredagar:Insperations bilder,Min dag och Dagens låt❤
Lördagar:Min dag❤
Söndagar:-
 

Varför bloggar du inte på Måndagar och Söndagar?
Det är för att jag vet att jag inte kommer att ha tid just då,så det är därför.Jag spenderar min tid på Måndagar och Söndagar på läxor och förhör då,så det blir lite svårt när jag ska göra både och! :)
 
Glad Påsk!✿

Chapter 3-Jason McCann?

Nicole's Perspektiv

 

 

Jag satte mig i sängen och tittade igenom alla filer.

 

Jason William Bieber:

Sjukhus:St. Joseph's Hospital, Canada

Tid:12:50

 

Derek Philip Bieber

Sjukhus:St.Joseph's Hosptial,Canada

Tid:12:54

 

Justin Drew Bieber

Sjukhus:St. Joseph's Hospital,Canada

Tid:12:56

 

Vänta...Pattie hade trillingar? Så det betyder att-

 

Your love is bright as ever
Even in the shadows
Baby kiss me
Before they turn the lights out

Hallå?”

Jag svarade mobilen utan att titta vilken det var som ringde.

Hej,Nicole! Tänkte att vi kunde komma över och tittade på film med dig.”

Vad menar du med vi?”

Tjaa...Jag,Chaz och Ryan.”

Uhm...Ja,okej då.Kom över bara.”

Vi är redan där.Öppna dörren!”

En knackning hördes från dörren och jag fick genast panik.

Vänta!”

Jag plockade ihop allting och lade mappen i sängbords lådan.

Kom in!”

 

Justin,Ryan och Chaz sprang in genom dörren och hoppade direkt ner på soffan och slog på TV:en.

 

Hej Nicole!”

 

Justin log och kom för att krama om mig.

¨

Okej,turturduvor! Vilken film ska vi titta på?” Chaz flinade och bläddrade fram och tillbaks på TV:en.

 

Kanske...Titanic?” Vi alla nickade och satte oss på soffan,med filtar över oss.Eller iallafall över mig.

Filmen började och vi var helt tysta.

Killarna somnade innan mig,de tuppade faktiskt av genom halva filmen.

Så jag bestämde mig för att stänga av filmen och gå till sängs,men såklart borstade jag tänderna och så.

 

 

Men jag kunde inte sluta tänka på med Justins tvillingar.

Jag öppnade sängbordslådan med mappen i och bestämde mig för att göra en liten research.Så tyst som jag kunde smög jag mig till min resväska för att ta upp min macbook. Chaz gav ifrån sig ett högt snark vilket resulterade att dom andra killarna började.Men så snabbt som jag kunde gick jag till sängen och lade mig.Jag gick in på google och sökte på Jason Bieber,men fick inte fram några resultat.Men jag kollade igenom bilderna och fick fram en kille om sågs sig vara lika gammal som Justin.Han sågs sig vara lik Justin men man kunde ändå se skillnaden.Fast hans namn var Jason Mccan.Såklart han inte skulle heta Bieber i efternamn.Iallafall jag sökte efter Jason McCann istället och fick fram betydligt mer resultat än förra gången.Jason var känd på nyheterna,vänta lite här nu....jag känner igen han. Han var mest känd för brott som han har gjort. Jag tog riskerna och skrev ut bilden på han. Som sagt jag smög mig ner till lobbyn där det fanns en skrivare och tog genast tag om bilden och tog sedan hissen upp.

 

Nicole? Är det du?” Justin gnuggade sig om ögonen medans han gick emot mig.Direkt när jag hade gått in genom dörren stod Justin med en kudde i handen.

Uhm...Justin? Vad gör du uppe såhär sent för?”

Tja,jag kan fråga dig detsamma.”

Jag frågade dig först.”

Nejmen,jag bara vaknade.Nåja,varför var du uppe?”

Pappa ringde och jag gick ut för att inte störa er.”

 

Justin nickade och gick emot mig samtidigt som jag stängde dörren.När jag väl vände mig om så stod Justin och kramade om mig.Sedan pussade han mig på hjässan och gick till min säng för att sedan sova,jag gjorde detsamma och släckte lampan.

 

God natt,Justin.”


...

(Hej)
 
Har inte varit här sedan...i Januari...I Believe? Men anledning är för att skolan har tagit upp för mycket tid,och jag har haft en massa saker att göra.LOVAR att jag ska börja skärpa mig!
 
 

Chapter 2-The Bieber

 Previously: Adam har alltid varit romantisk,snäll,hjälpsam etc.Och han passar bättre med någon annan än mig.Adam är ganska envis ibland,han vill oftast ha det på sitt sätt. 

 

 

 

Kom igen! En middag! Snälla?”

Ughh! Neeej! God natt!”

 

Jag stängde dörren efter att ha tackat nej till Justin's erbjudanden på en middag och sparkade av skorna för att sedan ta ett bad efter en lång dag.Efter det bytte jag om till min söta pyjamas och lade mig sedan i sängen med en kopp av varm choklad och hjärtformade frukter! Men innan allt det tog jag fodralet till World War Z för att sedan mata in den i DVD spelaren.

 

 

Solen kickade igenom gardinerna som var nerdragna när jag vaknade.Innan jag gick upp räckte jag mig min mobil för att sedan gå in och Instagram,Twitter etc.Efter det gick jag upp och duschade.Ingenting skulle göras idag egentligen och jag skulle hem om några dagar så jag ska nog ta och ringa Sel.

 

Hellu?”

Vill du ta och hitta på nånting med mig?”

Nu?”

Yupp! Starbucks?”

Sure,möter dig där! Puss.”

Puss.”

 

Jag bestämde mig för en vit Crop top med en söt liten ljus blå kjol och en Cardigan med ett par vita Converse.Håret var plattad och efter det gick jag och borstade tänderna.Starbucks var några få meter bort från hotellet så jag kunde lika gärna gå.

 

Några fans kom upp och vi tog några foton och dom fick såklart autografer. Starbucks skylten kom upp i min syn och jag gick in för att bli träffad av Sel med en Caramel Frappuccino och en Cotton Candy Frappuccino i hennes hand.Vi kramades och satte oss ner.

 

Såå....Vad är det mellan dig och Connor?” Sel flinade och drack ur sin Frappuccino.

Vilken Connor menar du?”

Du vet vilken jag menar!”

Vi är bara vänner! Han bjöd ut mig och sedan skjutsade han mig hem,fick en puss på kinden.Det var allt.”Var det seriöst allt?”

Ja! Kan vi gå till gallerian nu? Måste hitta ett par nya skor.”

Sel suckade och mumlade någonting för sig själv och reste sig upp med mig backom. Gallerian var häller inte lågt ifrån Starbucks men vi beslöt ändå för att att ta en taxi.

 

När vi väl var där gick vi runt ett tag innan vi bestämde oss för att gå in på Forever 21,Victoria's Secret,Hollister etc.

 

 

 

I jump in my hoopty hoopty hoop

I own that

And I ain't paying my rent this month

I owe that

 

Jag vaknade av att mobilen började ringa.Och inte hade jag någon aning om hur mycket klockan var.

 

´Pattie´

 

Hallå?”

Uhm..Hej Nicole.Jag undrade om du kunde komma hit en liten stund,jag har en viktig sak att berätta till dig.Skulle du kunna komma så fort du kan?”Sa Pattie oroligt.

Absolut Pattie.Jag kommer max om 10 minuter?”

Tack! Vad rart av dig!”

Då syns vi alldeles strax hejdå!”

 

Vi båda lade på.Jag bestämde mig för att ta ett par leggings med en grå tröja och sedan ett par UGG'S! Sminket fick bli lätt och håret i en bulle! Och sedan var jag klar för att åka till Pattie! Men! Först så vill jag ha frukost,så jag bestämde mig för bananer och blåbär med lite Juice.När jag väl var framme tog jag och parkerade bilen och plingade sedan på. Efter ett par sekunder av väntande öppnades dörren och jag fick möta en Justin utan tröja.Överraskad? Inte ett dugg!

 

Hej Nicole!” Sa Justin med ett glatt leende på läpparna.

Hej Justin,är Pattie hemma?” Han nickade och och flyttade på sig för att jag skulle kunna komma in.

Hon är i köket.” Jag nickade och gick sedan till köket för att mötas av Pattie som satt vid bordet med en mapp i handen.

Hej Pattie!”

Hej Nicole.” Pattie tittade upp på mig med rödsprängda ögon.

Pattie,har något hänt?” Jag satte mig bredvid henne och kramade om henne mjukt.

Det är något jag har velat visa dig väldigt länge,men inte vågat gjort det.” Jag nickade och hon förstod att hon skulle fortsätta.

Ingen vet det här. Inte ens Justin. Och jag vet att det är fel att visa det för någon annan och inte ens son. Men jag vill inte att han skulle bli arg. Jag vill inte utsätta dig för fara Nicole,men du är den enda personen jag kan berätta till. Och jag vet att du är ung.”

Pattie gav mig mappen och kramade om mig.

Jag vill att du åker till hotellet och läsa det där. Ensam.” Viskade hon i mitt öra.Jag nickade och kramade tillbaks. Sedan åkte jag till Starbucks för att beställa en Cotton Candy Frappuccino. När jag väl var i mitt hotellrum satte jag mig på sängen med datorn och mappen såklart. Jag öppnade mappen och vart helt överraskad av vad mer som fanns. Det var en massa pappren med 3 olika namn. Och de 3 olika namnen slutade med Bieber.

 


Ny Design! :D

Tjoo! :D
 
Idag har jag bara suttit och redigerat och hållit på med designen.Nu när det är höst så kan man lika gärna ta grå! :) Kapitel 2 vet jag faktiskt inte :/ Men vi får väl se....

Chapter 1-Pilot Part 1

*KAPITLET HAR GRAMMATIK FEL!*
 

 

Den kända alarmsignalen hördes i rummet.Jag suckade och gnuggade ögonen innan jag slog av alarmet.Anledningen varför jag hade alarm var för att idag var det Bells födelsedag och jag skulle flyga över dit för att fira henne.Klockan var halv 9 här i Chicago och jag hade ungefär 1 timme på mig att göra mig redo.Jag slängde benen över sängkanten och styrde sedan stegen mot badrummet.Efter det tog jag på mig en blå blus med ett par shorts och ett par sandaler,håret fick bli plattad och sminket fick bli lätt.När jag väl var klar gick jag för att möta hela familjen i hallen.

Åh! Tänk att du ska lämna oss igen!” Mamma kom gåendes till mig efter det sista trappsteget jag tog,hon kramade om mig och snyftade till.

Herregud! Ta det lugnt! Jag kommer inte att vara borta så länge! Jag kommer tillbaks om en vecka.” Mamma nickade och kramade till mig en sista gång innan hon släppte mig och lät dom andra krama om mig.

Hejdå!”

Jag klev in i BMV:n och körde till Chicagos flygplats.När den var inom synhåll svängde jag åt höger och klev ut med den resväskan rullandes bakom mig.

 ♥

Niickiii!!” Bell kom springandes mot mig och hoppade rakt in i min famn.

Bell,hur glad jag än är att se dig,orkar jag inte bära dig.”

Snällaaa??”

Ughh.” Bell hade blivit tungare och tungare,jag bar Bell med hjälp av armen och lårent och med den andra handen rullade jag resväskan bakom mig.När jag väl tog dom sista 5 stegen var jag framme vid Carin,Scooter,Justin och Pattie.Bell hoppade ner och log,jag gjorde en min och kramade sedan om dom,när jag väl kom till Justin,kramade jag om han samtidigt som mina ögonlock började falla.Justin skrattade löst och kramade om mig hårdare och lämnade en puss på pannan min.

När lade du dig?” frågade Pattie.

Uhm...halv 3?”

Naww.”

Nu går vi!”

Kenny hade väntat där ute vid ingången där det var fullt av paparazzi's.Åh Gud! Justin vilade sin arm på min midja samt öppnade bildörren.Säkerhetsbältet var på och Kenny körde iväg,dom andra hade åkt i en annan bil så jag gissar på att vi kör mot hotell.Javisst jag bor egentligen hos Scooter & Carin och Bell,men jag ville inte störa så jag bokade in mig på ett hotell! Justin stannade upp bredvid mig vid lobbyn .

Välkommen till The Setai Fifth Avenue,vad kan jag hjälpa dig med?” Hans blick vandrade upp mot mina ögon och gapade en aning.

Ett rum bokad under namnet Braun.” Jag log mot han medans Justin slängde dödsblickar mot receptionisten. 'Kyle' som det tydligen stod på hans namnbricka,svalde och knappade snabbt in nånting på datorn.

Rum 460,våning 4.” Han gav mig nyckeln och sneglade sedan mot Justin's håll. Jag himlade med ögonen och lyfte sedan klacken för att gå mot hissen. Inte långt efter kom Justin med en sur min klistrad på sitt ansikte.

Vad har hänt med dig då,surgubbe?”

...Han flörtade med dig!...” Jag suckade och mumlade ett 'Det gjorde han inte' men bestämde sedan för att ignorera han tills vi kom upp till hotellrummet. När vi väl kom dit upp till våning 4,steg vi ut och letade efter rummet som hade nummer 460 på sig,när jag väl hade hittat den klev jag in vände mig sedan mot Justin.

Jag klarar mig nu,hejdå!” Innan jag kunde stänga dörren helt,hade Justin lagt sin fot mellan dörren och dörrkammaren.

Så,du kommer till Bell's kalas?”

Såklart.Nu,hejdå.”

Den här gången,försökte han inte att stoppa mig för att stänga dörren.

 

GRATTIISS!” Bell skrattade och blåste ut ljusen på sin tårta.Hon hade redan öppnat presenterna och tro mig,hon fick mer presenter än vad en 5 åring fick! Men hon vad glad,och det var som spelade roll.

FOTODACKS!” Vi alla gick ut på gården och började ta en massa foton. Adam kom och kramade om mig bakifrån medans jag pratade med en nära kompis till Carin.

Mhm...” Mumlade han in i mitt öra.En gång i tiden var jag och Adam tillsammans,men fyrverkerierna tog slut och glöden fanns liksom inte där längre,så det var där intresset tog slut. Adam har alltid varit romantisk,snäll,hjälpsam etc.Och han passar bättre med någon annan än mig.Adam är ganska envis ibland,han vill oftast ha det på sitt sätt.

 
700 ord! Yay!:D Lite sent men jag hade läxor att göra.Men jag fick ut kapitlet iallafall! Och imorgon har jag utvecklingssamtal(?) Önska mig lycka till...

IMORGON! :D

Heey!

Länge sedan! Jag vet! :( Har haft fullt upp dom här veckorna så att jag inte har kunnat uppdatera! Men IMORGON kommer det upp! Och det kommer en liten överraskning imorgon också.Och jag ska försöka att få kapitlet klart idag/ikväll.Det var allt!

Xoxo.Sofiaa!

Sexyy Beaasstt!

Can't hide the pain anymore

Hej!


Tyvärr så kan jag inte skriva på sjukt läänge!! Fick fan en jävla fotboll på den vänstra handen,lång fingret såklart! Kan heller nog inte gå på skolavslutning imorn heller :( Aja,vi får se.Ska verkligen försöka att skriva :) Ha det gött så syns vi!


Don't know what to do

Heyy pieepps!

Vet att det skulle komma i fredags,men jag håller på med andra saker,ska få upp det imorn!:) Aja,ska lägga mig,annars kommer man väl inte upp imorn...Aja,Niiigghtt!:)

Selena Gomez Come & get it

 

Ny novell?

Heejsan!:D
 
 
 
Förlåt för att jag inte har hört av mig! Men jag hade några andra saker att sköta! Ni kanske undrar om jag ska köra igång bloggen med en ny novell? Och jaa,jag hade tänkt det.Men jag kommer inte att lägga ut den förnst designen är klar! Hope you understand! Ha en trevlig dag!
 
Puss//Sofiaa

Chapter 15-Kiss [THE END]

Justin's Perspektiv

 

Hennes röst hördes över hela arenan.Fansen höll upp ett hjärta och vissa skrek 'Jicole'.Dom hade väl sett bilderna från Paris.Jag visste inte ens att hon var här,hon sjöng klart låten och alla började klappa och skrika.Sedan skrek alla 'Jicole'.Jag log mot dom och det lugnade mig lite att dom inte hatar Nicki.Vänta...Hon heter Nicki,inte Nicole? Eller nåt annat.Nu förstår jag att det är något fel med det här.Jag gick sedan backstage och mötte Kenny.Vi gick tillsammans till min louge och mötte Scooter,mamma och Nicki.Alla tre höll på att prata men slutade när dom fick syn på mig.

Hej Justin!”Sa mamma

Jag nickade och höll blicken på Nicki.

Vi låter er vara.”

Mamma,Kenny och Scooter gick ut och det var bara jag och Nicki kvar.

Du känner dig nog ganska upprörd nu,eller hur?”

Jag nickade långsamt och hon kom fram till mig och gav mig en mjuk kram.Jag kramade tillbaks och drog in hennes lukt.Min Nicki.Hon släppte taget och satte sig i soffan igen,jag rörde inte en enda fena.

Kom,sätt dig.”

Hon klappade på den platsen bredvid henne och jag satt mig ner.

Nu undrar du säkert vad som har hänt med mig?”

Jag nickade långsamt och mötte hennes blick.

Fråga vad du vill.”

Vem är du?”

Jag är Nicole Barbara Scarlett Hastings Jacksson.”

Vart har du varit?”

I Chicago.”

Nu räcker det.

DU HAR FAN INTE HÖRT AV DIG?!”

Justin,ta det lugnt.”

HUR FAN SKA JAG TA DET LUGNT SOM?! DU HÖRDE VARKEN AV DIG ELLER RINGDE?!”

Justin,vart vill du komma med det här?”

Förklara varför du inte har hört av dig bara.”

Jag hörde av mig.Men inte till dig.”

Jag stannade till och tittade på henne.Hade jag hört rätt? Hörde hon av sig,men inte till mig? Det träffade hjärtat,varför? Jag trodde att vi hade nånting.Men hon ser det som en lek.Ett fucking jävla lek!?

Justin-”

SÅ DU HAR SETT DET HÄR SOM LEK?!”

Hon skakade på huvudet,och reste sig upp-jag stog redan upp.Hon försökte att krama om mig,men jag puttade bort henne.

Justin,vad är det du vill?! Jag kom hit för din skull!”

Jag skakade på huvudet och drog min hand genom mitt hår.

Det här är en-”

Innan jag han tänka klart,hade hon tryckt sina läppar mot mina.

 


Hope you like it!


Chapter 14-Consert

Nicki's Perspektiv

Efter många 'Om' och 'Men',övertalade Scooter mig att gå på Justin's Konsert.Justin visste inget,det var bara Scooter och Pattie som visste det.Jag stod just nu och fixade mig.

 

När jag var klar,tog jag och packade väskan och gick sedan ner för att vänta på bilen.Bella trippade nerför trappan och in till köket-där jag stod.

Vart ska du då prinsessa?”

Ha-ha,jätte roligt.Jag ska träffa några personer.”

Hmm...Okej.Vad ska du göra sen då?”

Inget,tror jag.Vadå?”

Vi kanske kan ha en tjejkväll?”

Det beror på om jag kan.Antagligen.Men vi får se.”

Hon suckade och precis då,plingade det till på dörren.Cody var visst här.Jag gick och öppnade dörren,och där stod han.Vi kramades och jag sa hejdå till Bella.Vi klev in i bilen och satte oss.

Så,ska det bli spännande?”

Ska det väl bli.”

Ha nickade och vi började prata om hur det har varit och så.Det är alltid roligt att vara med Cody.

Vad fin du var idag.”

Man tackar,du med.”

Jag log och tittade på min outfit som bestod av:En söt topp med rosetter på,ett par shorts,converse,mina solglasögon som satt uppe på mitt huvud,min väska och min vita Iphone 5 som jag höll i handen.

Vi är framme.”

Han öppnade dörren och jag tackade.Kenny stod vid baksidan-där 'personalen' går in.

Hej!”

Vi hälsade på varandra med en kram och gick sedan in.Vi gick och gick tills vi kom in i Justin's louge.På den svarta skinn soffan,satt Pattie som bläddrade bland mode tidningar som jag hade tipsat om henne förut.Hon ryckte till av att Kenny smällde igen dörren utan anledning.

Åhh! Hej Nicole!”

Hej Pattie!”

Hon kramade om mig-Hårt.Men det var ändå mjukt.Vi släppte taget om varandra.Och hon drog ner mig i skinn soffan.

Så,hur har du haft det?”

Jag har haft det väldigt bra,själv?”

Samma här.”

Hon log och drog handen fram och tillbaks på armen.

Hur känner du dig?”

Tja,jag känner att jag har sårat Justin mer än vad jag behövde.”

Det har du inte,jag tror att det är bra för Justin.”

Men tänk om han får reda på det? Vi stötte på varandra på resturangen jag och Scooter gick på när vi skulle prata.”

Då ser vi till att han inte får reda på det.”

Jag nickade och tittade på klockan som var på väggen.

Men vad tycker du,ska vi gå och titta hur de går?”

Jag nickade och vi båda reste oss upp.

Jag följer med.” Sa Kenny och följde oss ut.

Vi gick sedan till ett rum som man kunde se ut,men han såg inte oss.Så det var bra.Han sjöng det sista på All Around The World och gick sedan ner för scenen för att antagligen dricka.Några minuter senare kom han upp.

 

 

Den här låten betyder så mycket till mig,så jag hoppas att ni gillar den.”

Sedan började introt till Nothing Like Us.Han sjöng några verser,men man såg redan att han hade börjat att gråta,sedan kom Scooter och kramade om mig snabbt och gav mig en mikrofon.

Vad ska jag göra med den?”

Han måste få veta att du är här,så sjung.”

Jag tittade förvirrad på han innan jag började sjunga.

 

There's nothing like us,
There's nothing like you and me,
Together through the storm.
There's nothing like us,
There's nothing like you and me,
Together, oh



Okay,jag vet inte om det är bra.Men jag är såå trött! Bilderna kommer upp imorgon tror jag.Sleep tight!♥

Kommentera.


Chapter 13-Why?!

Nicki's Perspektiv

Så,vad ska vi äta?”

Beror på vad du vill ha.”

Okej,jag tar sallad.”

Är det allt du vill ha?”

Och vatten.”

Han nickade och beställde.Mobilen ringde och jag ursäktade mig,jag gick alltså ut.

Hallå?”

När är du klar?”

Vem är det? Är det Bella?”

Ne det är prinsen av jorden.Men ja det är jag.”

Bella,jag kom nyss hit,och nej.Jag har inte ens börjat att äta.”

Jaha,okej.Ring när du är klar.Så plockar vi upp dig.”

Okej,puss.Hej!”

Sedan la jag på,jag gick sedan tillbaks och låtsades att sms:a med Bella.När jag sneglade mot vänster om mig.Satt Justin och åt med Jaden.Jag mötte Jaden's blick och gav han en vad-gör-ni-här blick.Han viskade till Justin att han kommer snart,och gick sedan förbi mig.Vilket betydde att jag skulle följa med honom.Vi gömde oss bakom en kruka med blommor.Fast den var betydlig större,så att man inte kunde se en.

Vad gör ni här?!”

Justin ville att vi skulle hänga,och han kom hit för att Scooter kom hit.”

Varför?”

För att Justin upptäckte att han pratade med någon i telefonen,och dom nämnde typ ditt namn.”

Typ?”

Jag vet inte,det var Justin som sa det.Och han vill få reda på vart du är och allt sånt.Du vet hur Justin kan vara.”

Det är ju inte som att jag kände honom före dig.”Sa jag sarkastisk.

Jaja.”

Men du har väl mitt nummer?”

Han nickade och undrade varför.

Ring mig om Justin upptäcker att jag är här eller nåt.Du är min lilla spion kille!”

Han suckade men gick sedan på det.

Jag går först.”

Varför det?”

För att jag är äldre än dig?” Sa jag och reste mig upp.

När jag skulle gå till Scooter's bord.Tog Justin ett tag om min handled så att jag stannade.

Nicki?”

Ursäkta mig,jag heter Hannah.Känner jag dig?”

Förlåt,jag måste ha tagit fel person.”

Jag nickade och accepterade hans ursäkt.När jag återigen gick till Scooter's bord,brände Justin's blickar i nacken.Jag kanske måste ljuga för honom,men det skulle bli bättre.

Stirrar han på mig fortfarande?”

Han nickade svagt och jag suckade.

Okej,varför ska jag träffa honom?”

Det jag sa till dig på stranden.”

Och det var?”

Han har slutit att sjunga,vi vill inte göra fansen besvikna.Och jag tror att dom upptäcker snart vad det är som händer.”

Men-”

Inga 'Men' tack.Snälla,kan du inte bara göra det?”

Nej...”

Snälla!”

..Okej! Men du får betala för det här.”

Maten?”

Nej.”

Han nickade långsamt och drack ur sitt glas.

Tack för maten,nu måste jag sticka.”

Han nickade och kramade om mig.Jag fick en puss på hjässan och jag bestämde mig för att ringa Bella.Men innan jag gjorde det,sms:ade jag Scooter och Jaden.

 

Till:Scooter

Från:Mee<3

Ring mig,och säg när konserten är!:)

 

Till:Jadeen!

Från:Mee<3

Hey,vad ska ni göra sen?:)

 

Varför skickade jag det där? När jag kom på när det inte finns en 'Skicka inte' var det för sent.Men äh,det är bara Jaden.

 

Till:Mee<3

Från:Jadeen!

Vaah??! Jag trodde inte att du skulle fråga!;) Ne,inget.Vadå?

 

Till:Jadeen!

Från:Mee<3

Haha,nee...Inget.

 

Jag ringde Bella.

 

Är du klar?”

Yupp.Kom och hämta mig.”

Vart då?”

Du vet den här resturangen,bredvid Cafét?”

Ja?”

Där.”

Okii,kommer !”

Jag la sedan på och väntade på bilen.

 

Justin's Perspektiv

 

Jaden satt typ och flinade hela tiden.Jag tog sedan hans mobil och tittade vad han gjorde.

Hey! Det är oartigt!”

Jag himlade med ögonen och märkte sedan att han spelade Temple Run.

Sorry.Men jag träffade en tjej.Hon var ganska lik Nicki.Men hon sa att hon hette Hannah.”

Jaden ryckte på axlarna och spelade igen.

Kan vi sticka nu?”

Det var din Idé att komma hit,så gärna.”

Vi båda reste oss upp och betalade maten.Och tog sedan en Taxi hem.Varför vi inte hade tagit bilen,var för att jag kom hit med en Taxi,för att jag inte orkade köra.När vi väl var hemma.Gick vi raka vägen upp till mitt rum och startade Xbox:et.

 

 


Hehe...Veet att det skulle komma upp efter skolan! Meen,jag kom hem senare än vad jag hade tänkt.Men här är det! Ääälskar eer!!!<333 

Kommentera.


Love!

Känner mig såå glad!!:D
Jag kan inte ens fatta att ni vill läsa min novell?! Jag tyckte att jag skrev så himla konstigt-Allvarligt-.Men TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR ATT NI VILL LÄSA MIN NOVELL!:D Det får mig att bli så glad och fortsätta att skriva novellen!:') TACK,LOVE UU!<3
 
 

Love Is Complicated är uppföljaren av All You Need Is Love som du nu kan hitta under kategorier.Nicole tar både risker och konsekvänser när Pattie visar henne ett dokument.Justin försöker att vinna tillbaks Nicoles hjärta efter händelsen.Men någonting stoppar han när han får reda på vad Nicole utsätter sig för.Vad kommer dom göra? Vad händer? Vad händer med Nicole & Justin?Och det viktigaste,vad hittar dom? Vill ni veta sanningen? Följ då med Nicole och Justin i Love Is Complicated.